Nieuws

Hebt u als klant vragen i.v.m. onze dienstverlening tijdens de Corona-crisis?

We hebben hieronder de veelgestelde vragen gebundeld:

Wanneer wordt de dienstverlening heropgestart?

Omwille van uw veiligheid en die van onze medewerkers werd beslist om de dienstverlening tijdelijk te onderbreken gedurende de periode van strikte maatregelen.

Deze periode loopt voorlopig tot 19 april 2020.  Onder voorbehoud van verlenging van deze maatregelen hernemen we dus de dienstverlening vanaf 20 april 2020.  We houden u op de hoogte en contacteren u in kader van de heropstart.

 

Zijn de kantoren bereikbaar tijdens deze periode?

De kantoren van GreenHouse zijn bereikbaar via mail. U kunt de collega's ook iedere werkdag telefonisch bereiken tussen 8u30 en 12u30. De wachttijd aan de telefoon kan echter langer oplopen dan normaal. Bedankt voor uw begrip.

Ik heb dienstencheques die zullen vervallen tijdens de periode van onderbreking?

Een niet-gebruikte dienstencheque kan vóór zijn vervaldatum worden aangeboden bij sodexo voor terugbetaling of omruiling tegen nieuwe cheques.

Deze verrichting is gratis, zowel voor de terugbetaling als voor de omruiling van papieren of elektronische dienstencheques.

·       De terugbetaling of omruiling van elektronische dienstencheques kan u doen via uw Gebruikers Zone op de website soeasy.sodexo.be

·       Voor de terugbetaling of omruiling van papieren dienstencheques kan u terecht bij sodexo via:

Vlaanderen

https://dienstencheques.vlaanderen.be/burger/gebruik/omruiling-terugbetaling

Brussel:

https://www.dienstencheques.brussels/burger/gebruik/omruiling-terugbetaling

Wallonië:

https://titres-services.wallonie.be/citoyen/utilisation/echange-remboursement

 

Wenst u graag wat extra hulp in het huishouden? Vraag hier uw huishoudhulp aan.

Een poetshulp aanvragen

Schrijf u in op de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuwtjes en acties!